Activitatea Comisiei pentru cultură și media din Senat
Ovidiu Miculescu: La nivel de corporație, noi informăm aproape cinci milioane de oameni pe zi și cred și sunt convins că era normal să fim acolo. Este vorba despre un post public, probabil cel mai important din România în momentul acesta, căruia nu i-a fost permis accesul la o manifestare, la o ieșire publică a unui important demnitar american, care, de altfel, a avut un comportament absolut excepțional.
Realizator: O delegație a SRR a fost astăzi audiată de Comisia de cultură de la Senat, în legătură cu activitatea Radioului Public în 2013, și prioritățile instituției pentru anul în curs. Conducerea SRR a fost felicitată de membrii comisiei, pentru respectarea misiunii publice și pentru toate evenimentele și campaniile derulate. Radio România este media cu cea mai mare expunere constantă din țară, posturile SRR însumând aproximativ cinci milioane de ascultători pe zi, a precizat președintele director general al SRR, Ovidiu Miculescu. Acesta a mai spus că prioritățile Radioului Public în 2014 sunt: dezvoltarea puternică online, îmbunătățirea acoperirii naționale, dar și continuarea creării de programe competitive, bazate pe informații echilibrate și echidistante. El a afirmat că procentul de informații culturale de la Radioul Public, de 14,85%, este unul din cele mai ridicate din Europa pe acest format. Ovidiu Miculescu a arătat că în 2014 Radioul Public va continua să organizeze evenimente de cultură, precum Festivalul de Teatru Radiofonic, sub patronajul Casei Regale și al Ministerului Culturii, Festivalul Internațional al Orchestrelor, Târgul de carte Gaudeamus, dar și alte evenimente publice off-air